TVR si „Jurnalul National" se insulta in public. Un articol la adresa televiziunii publice, publicat ieri in ziarul lui Dan Voiculescu, a primit riposta lui Tudor Giurgiu (foto).

„Jurnalul National" a publicat ieri un articol potrivit caruia TVR este in faliment. Materialul, presarat cu expresii de genul „scroafa este moarta in cotet", „macar sa protejam «padurea» (TVR) de alte «omoruri» comise de «padurar» (Tudor Giurgiu)", arata ca televiziunea publica nu are bani sa plateasca salariile angajatilor, se afla la al doilea imprumut bancar, are facturi restante si pierde contracte. Materialul continua cu o serie de nereguli care ar avea loc in TVR, printre care „Ioana Moldovan produce sase emisiuni" la televiziunea publica, una dintre ele, „Lumea citeste", costind 8.000 de euro pe editie, „Dis-de-seara" cheltuieste 650.000 de euro pe sezon, „fondul de salarii pentru cei 19 consilieri este de un milion de euro pe luna". Spre final, jurnalistii de la Intact trag concluzia: „Indiferent daca este complice sau doar incompetent, Tudor Giurgiu si-a dat masura (non)valorii. Este timpul sa fie schimbat".

Giurgiu, fond de 10.000 de euro

Televiziunea publica a trimis, tot ieri, un drept la replica, in care a aratat ca toate informatiile publicate de ziarul lui Dan Voiculescu sint false. Cu aceasta ocazie, TVR a facut publice o serie de date financiare: fondul salarial pentru cei cinci consilieri ai lui Tudor Giurgiu se ridica la 10.000 de euro pe luna, o editie din „Lumea citeste" costa 4.700 de euro, una din „Dis-de-seara" ajunge la 4.000 de euro, iar o ora de desene animate nu trece de 3.000 de euro. Dreptul la replica a fost urmat de o precizare a lui Tudor Giurgiu, in care acesta declara: „Atacul din «Jurnalul National» este o mirsavie incalificabila". De asemenea, in comunicatul TVR, se face legatura intre atacul „Jurnalului National" si angajarea de catre trustul Intact a Sabinei Petre, demisa anul trecut de la TVR din functia de director economic.