Mini, filială a BMW Group, a lansat, in Statele Unite, o campanie de comunicare care se bazează pe difuzare unor filme pe internet și care promovează noul model Mini 2007, informează LeFigaro.fr.
Campania constă in mai multe filme care au apărut pe internet, pe site-ul Hammerandcoop.com. Ele descriu aventurile a două personaje, Hammer și Coop, o istorie care combină accentul englezesc al lui Austin Powers, mustața lui Borat, gadget-urile K2000 și cursele din "Starsky și Hutch".
Clipurile pot fi utilizate și pe telefonul mobil și pe iPod. Brandul va fi promovat, de asemenea, in outdoor și in presa scrisă. Mini vizează un public masculin și nu a mai fost prezent pe piața americană din 2003.
Mini, brand al BMW Group, a urmărit strategia utilizată de modelul BMW in 2001 care a difuzat pe internet opt filme. Campania Hammer & Coop face parte dintr-o campanie BMW, demarată acum șase ani cu seria "The Hire".
Pe langă BMW, și brandurile Jeep, Nissan și Unilever au folosit campanii de promovare prin filme pe internet.
Grupul BMW este unul dintre cei mai mari producători de automobile din lume, care cuprinde, printre altele, brandurile BMW, Mini și Rolls-Royce Motor Cars.