Creditul pe care Romania intentioneaza sa il obtina din partea Bancii Japoniei pentru Cooperare Internationala (JBIC) pentru constructia magistralei de metrou Gara de Nord-Otopeni va fi acordat, cel mai probabil, dupa 1 aprilie 2007, proiectul urmand
Creditul pe care Romania intentioneaza sa il obtina din partea Bancii Japoniei pentru Cooperare Internationala (JBIC) pentru constructia magistralei de metrou Gara de Nord-Otopeni va fi acordat, cel mai probabil, dupa 1 aprilie 2007, proiectul urmand sa fie derulat de Primaria Bucuresti. Premierul Calin Popescu Tariceanu, aflat in Japonia, s-a intalnit cu reprezentantii JBIC, pentru a discuta despre participarea institutiei financiare la proiectul noii magistrale de metrou. Magistrala de metrou Gara de Nord - 1 Mai - Otopeni va avea 21 de statii, cu o distanta de 800 metri intre acestea. Potrivit proiectului, lucrarile ar putea fi initiate in acest an si vor dura aproape sapte ani. Constructia magistralei de metrou va incepe, potrivit studiului de fezabilitate, de la actuala statie de metrou 1 Mai, iar linia subterana va traversa cartierul Pajura, zona Expozitiei (Piata Presei), Gara Baneasa, Aeroportul Baneasa, proiectul imobiliar Baneasa Investments si localitatea Otopeni. Capatul de linie va fi aeroportul Henri Coanda, unde statia va fi prevazuta cu terminale multiple. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a precizat recent ca intregul proiect va costa circa 940 milioane de euro. (C.P.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.