Cererea a crescut datorita promotiilor, cele mai cautate produse fiind pachetele turistice. Numarul cumparaturilor prin card in magazinele online romanesti care folosesc solutia ePayment a crescut cu 45% in perioada 15 ianuarie - 15 februarie fata de nivelul inregistrat in luna decembrie 2006, precizeaza un comunicat al GECAD.

Apetitul deja in crestere al romanilor pentru achizitii pe Internet a fost incurajat de ofertele promotionale de Sf. Valentin. In SUA, vinzarile online au crescut cu 22% in saptaminile care au precedat sarbatoarea fata de anul trecut.

Excursii si electronice mici

In Romania, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare si transport) - 54% din numarul de tranzactii.

La distanta apreciabila urmeaza produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) si apoi florile, cosmeticele, bijuteriile sau felicitarile. Valoarea tranzactiilor reprezinta aproximativ 60% din cea inregistrata la sfirsitul anului trecut, dar este cu 1.500% mai mare fata de cea din 15 ianuarie - 15 februarie 2006.