Apetitul deja in crestere al romanilor pentru achizitii pe Internet a fost incurajat de ofertele promotionale de Sf. Valentin. In SUA, vinzarile online au crescut cu 22% in saptaminile care au precedat sarbatoarea fata de anul trecut.
Excursii si electronice mici
In Romania, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare si transport) - 54% din numarul de tranzactii.
La distanta apreciabila urmeaza produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) si apoi florile, cosmeticele, bijuteriile sau felicitarile. Valoarea tranzactiilor reprezinta aproximativ 60% din cea inregistrata la sfirsitul anului trecut, dar este cu 1.500% mai mare fata de cea din 15 ianuarie - 15 februarie 2006.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro