Un astfel de parteneriat ar putea complica aplicarea unui acord separat, anuntat in luna august 2006, intre grupul american Google si MySpace. Potrivit prevederilor acordului, Google va deveni motorul de cautare folosit in exclusivitate de marcile grupului media Fox, printre care se numara si MySpace.
Google, care obtine o mare parte din venituri din publicitatea online, s-a angajat sa ofere grupului Fox Interactive Media o suma de minim 900 milioane de dolari de pe urma publicitatii online, incepand cu al treilea trimestru al 2010.
MySpace, care figuzeaza printre portalurile cele mai populare in Statele Unite ale Americii, este un site de socializare online, care permiterea deschideri gratuit a unei pagini personale.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro