Celebra marca amprentata de Ana Aslan cunoaste o noua tinerete prin intermediul unei campanii publicitare de anvergura.

Dupa zeci de ani de faima obtinuta in absenta unei sustineri publicitare, Gerovital H3 are prima campanie de comunicare cu spot tv, reclame pentru reviste si materiale la punctul de vinzare sub un singur concept, „Amina intilnirea cu batrinetea".

Farmec Cluj, proprietar al marcii Gerovital H3, conform actului de cesiune nr. 132 din 21.02.1992, a realizat aceasta campanie impreuna cu agentia de publicitate Next Advertising.

Investitii majore

In campania de promovare, liderul local Farmec Cluj a investit pina in prezent peste 350.000 de euro. Campania de comunicare va continua pe tot parcursul lui 2007, iar estimarile sint de dublare a vinzarilor. Totodata, pentru perioada 2006-2010, compania a pregatit un plan de investitii de aproximativ 10 milioane de euro pentru modernizarea si retehnologizarea spatiilor de productie, care vizeaza pregatirea pentru integrarea in UE. „Investitiile totale ale companiei in acest an vor fi de 3,5 milioane de euro, orientate spre amenajarea spatiului de productie al sectiei de cosmetice, a spatiilor de depozitare pentru produsele cosmetice finite si in achizitia utilajelor si echipamentelor noi pentru ambalarea cremelor cosmetice", spune Horea Turdean, directorul de marketing si de vinzari al companiei.

Reinventarea

In 1966, prof. dr. Ana Aslan inregistra patentul pentru Gerovital H3, ca parte dintr-un program geriatric complet. Crema a fost produsa pentru prima oara in 1967 la Farmec Cluj, dupa o serie de experimente conduse de prof. dr. Ana Aslan in laboratoarele fabricii. De atunci, productia nu a fost intrerupta niciodata la Farmec, iar produsul a evoluat fata de momentul inceputului. „Gerovital H3 este o inventie extraordinara in domeniul cremelor antirid. Conceptia de la baza ei isi pastreaza originalitatea la 40 de ani dupa patent. In acelasi timp, nu putem sa ignoram faptul ca in acesti 40 de ani au aparut unghiuri noi de intelegere. De aceea, in calitate de custode al marcii doamnei Aslan, am considerat de datoria noastra sa nu lasam GH3-ul prizonier al timpului in care a fost inventat, chiar daca cu genialitate", afirma Mariana Schenker, cercetator principal la Farmec Cluj.