Site-ul va include noi aplicatii multimedia de tip Web 2.0, o integrare mai buna a ziarelor "The Times" si "The Sunday Times" in online, dar si o campanie de publicitate.
Publisherul britanic anunta ca site-ul imbunatatit va acoperi stirile internationale mult mai bine, iar subiectele vor varia de la incalzirea globala la Orientul Mijlociu, de la politica Statelor Unite la afacerile internationale.
Relansarea va fi promovata de o campanie in presa, outdoor, dar si in spatiul digital, realizata de agentia Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R. Aceasta va rula pana la sfarsitul lui martie si, dupa cum au declarat oficialii, se va folosi de citate "provocatoare si controversate" din "The Times" si "The Sunday Times".
Ca si alte companii de media, cel mai mare publisher de reviste din SUA, Time Inc., incearca sa se adapteze la migratia pe internet a cititorilor de publicitatii. Time Inc., editorul unor reviste ca "Time", "People", "Sports Illustrated" si "Fortune", a anuntat, in luna ianuarie, ca va concedia aproape 300 de angajati, pentru a investi mai mult in internet.