„Cotidianul" se poate lauda astazi ca publica stirea anului din televiziune: Gigi Becali a aparut la PRO TV pe bani.

Pina acum, la intrebarea de ce postul lui Adrian Sirbu acorda atita atentie ineptiilor lui Becali, singurul raspuns acceptabil era ca seful de la Steaua face rating, la fel ca si manelele sau Vacanta Mare. Un argument caruia Becali i-a mai redus din tarie, in direct, la „Nasul", cind l-a luat gura pe dinainte si ne-a dat o pista de urmat pentru a lamuri cit de serioasa este povestea de iubire dintre el si PRO TV.

Concluzia este ca avem de-a face cu amor pe bani. Becali si-a cumparat dreptul de a crestina Romania, printre doua cosmice oferte inventate pentru Radoi, sau de a fi mama tuturor sinistratilor, in momentele in care facea cite o pauza din a-si injura adversarii din fotbal. Acestea sint exemple de stiri care l-au dus la 11 procente in sondaje. Informatii care n-aveau nici o legatura cu fotbalul, la fel cum nu exista nici o ratiune, din punct de vedere jurnalistic, pentru ca ele sa fie difuzate.

Oricum, dezvaluirea privind intelegerea cu PRO TV ar trebui sa fie doar inceputul. Pentru ca audienta nu poate scuza nici noptile de delir ale lui Becali de la OTV si nici prezenta fara sosete la National TV.