Disney a oferit serviciul de descarcari de pe internet (download-uri) inca din luna octombrie 2006, spre deosebire de celelalte companii din domeniu care au preferat sa ramana alaturi de disribuitori traditionali precum Wal-Mart si Target.
Comp
Disney a oferit serviciul de descarcari de pe internet (download-uri) inca din luna octombrie 2006, spre deosebire de celelalte companii din domeniu care au preferat sa ramana alaturi de disribuitori traditionali precum Wal-Mart si Target.
Compania Target, unul dintre cei mai mari distribuitori de DVD-uri din SUA, si-a exprimat ingrijorarea in ceea ce priveste efectul download-urilor asupra vanzarilor de DVD-uri si a preturilor acestora. Directorul executiv al Disney, Bob Iger a afirmat ca distributia digitala a "creat un consum mai mare de media". Reprezentantul a mai adaugat "mesajul pe care il transmitem distribuitorilor nostri traditionali este ca piata se mareste".
Bob Iger a infirmat faptul ca descarcarile de pe internet (download-urile) vor micsora dramatic vanzarile DVD-urilor si a subliniat vanzarile record pe care le-au inregistrat cele mai recente filme lansate de companie.
Directorul Disney isi justifica alegerea, desi se astepta ca retailerii traditionali sa-si manifeste ingrijorarea, prin nevoia de a vinde si prin canalele digitale "daca nu puneam continuturile noastre pe aceste platforme, canale pe care clientii le folosesc in mod evident, alte companii ar fi umplut golul acesta".
Disney si-a pus pe platforma iTunes, programele sale TV acum un an si a vandut mai mult de 20 de milioane unitati.
Compania Walt Disney a anuntat un profit net de peste 3 miliarde de dolari pentru anul fiscal 2006, datorate unor cresteri importante ale diviziilor de divertisment si media. Profitul net al companiei pe anul fiscal 2006 este de 3,37 de miliarde de dolari, cu 33% mai mult decat anul trecut.
Venitul operational al diviziei de televiziune prin cablu a Disney a avut o crestere similara, de 9,4% fata de 2005, pana la 3 miliarde de dolari, in special datorita audientei postului de sport ESPN. Pentru divizia de audiovizual, veniturile Disney au crescut cu 30,6%, pana la 606 milioane de dolari, datorita imbunatatirii audientelor in primetime pentru reteaua de televiziune ABC, dar si unei cresteri de vanzari la seriile televizate realizate de Touchstone Television.
Grupul Disney se asteapta ca veniturile obtinute in anul 2007 de pe urma vanzarilor si descarcarii de produse media de pe internet sa genereze venituri de aproximativ 700 de milioane de dolari.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.