Internationalul roman are insa contract cu Coca-Cola.

FRF are de ieri un nou sponsor. Dupa mai multi ani de parteneriat cu Coca-Cola, forul intern a trecut direct la concurenta, semnind un contract cu Pepsi. „Parteneriatul dintre Pepsi si FRF a mai existat si a fost un real succes in 1994", a declarat Mircea Sandu la semnarea noului parteneriat, in timp ce selectionerul Victor Piturca a punctat importanta evenimentului prin prisma echipei nationale. In relatia cu noul sponsor, capitanul nationalei, Cristi Chivu, va avea insa foarte mult de suferit. Fundasul lui AS Roma are un contract personal de sponsorizare cu Coca-Cola, insa la evenimentele nationalei va trebui, potrivit directorului general al FRF, Ionut Lupescu, sa poarte insemnele „rivalilor". Cristi Chivu chiar a facut parte dintr-o recenta campanie publicitara pentru Coca-Cola. Jucatorul roman a filmat mai multe spoturi in care nu era recunoscut pe strada, intreaga campanie avind mesajul „Sa redevenim celebri", cu referire la nationala.