Peste 5 milioane lei au intrat in conturile Regiei Autonome de Transport in Comun Bucuresti (RATB), anul trecut, din publicitatea de pe vehicule, cele mai solicitate linii pentru reclame fiind cele care tranziteaza zona centrala. Potrivit datelor fur
Peste 5 milioane lei au intrat in conturile Regiei Autonome de Transport in Comun Bucuresti (RATB), anul trecut, din publicitatea de pe vehicule, cele mai solicitate linii pentru reclame fiind cele care tranziteaza zona centrala. Potrivit datelor furnizate agentiei NewsIn de catre RATB, Regia de Transport in Comun a castigat din publicitate, anul trecut, suma de 5.476.000 lei. Printre cele mai cautate linii pentru publicitatea out door (de tranzit) se numara 300, 331, 131, 783, 335 (care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere),104 (intre Unirii si Stadionul National), 368, 168 (linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Drumul Taberei) si tramvaiele 21, 34, 5 (care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa). Cele mai solicitate linii pentru publicitatea pe mijloacele de transport in comun sunt cele de autobuze, urmate de tramvaie si de troleibuze. De asemenea, in functie de scopul reclamei si de interesele firmei care comanda reclama, sunt solicitate liniile centrale, liniile care strabat anumite cartiere sau liniile care trec prin dreptul anumitor locatii. Pretul pentru o astfel de reclama out door (de tranzit) depinde de tipul reclamei, de tipul de vehicul pe care apare (autobuz, troleibuz sau tramvai), de traseu, de numarul de vehicule utilizate, de durata contractului, cat si de suprafata utilizata pentru afis.
Potrivit reprezentantilor RATB, firmele care aleg reclame out door sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice. De asemenea, companiile de telefonie mobila, de bauturi racoritoare sau cele de produse alimentare, aleg sa isi promoveze produsele prin reclame out door.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.