Potrivit reprezentantilor RATB, firmele care aleg reclame out door sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice. De asemenea, companiile de telefonie mobila, de bauturi racoritoare sau cele de produse alimentare, aleg sa isi promoveze produsele prin reclame out door.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
Mazda prezintă SUV-ul CX-80, semnalează că nu abandonează motorizarea diesel
Sursa: wall-street.ro