Astfel, reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au convenit cu operatorii de servicii de cablu TV, telefonie fixa, Internet si televiziune digitala eliminarea obligativitatii platii in avans a abonamentului si a cl
Astfel, reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au convenit cu operatorii de servicii de cablu TV, telefonie fixa, Internet si televiziune digitala eliminarea obligativitatii platii in avans a abonamentului si a clauzei contractuale privind obligarea consumatorului la plata unei taxe in cazul denuntarii unilaterale din partea consumatorului a contractului. De asemenea, operatorul economic este obligat sa instiinteze consumatorul inaintea opririi furnizarii serviciilor respective, iar in contracte va fi introdusa o clauza prin care operatorul se obliga sa notifice consumatorul cu 30 de zile inainte de expirarea contractului. Totodata, operatorii sunt obligati sa scada din factura contravaloarea perioadei in care consumatorii nu au beneficiat de serviciile respective, din motive independente de ei. Presedintele ANPC, Marian Zlotea, a cerut imperativ operatorilor economici sa modifice in termen de 30 de zile clauzele contractuale discutate.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.