In noul sezon, Antena 1 si-a propus sa-si consolideze segmentul destinat exclusiv distractiei categoriilor defavorizate mintal. Postul din Baneasa, ca sa ne exprimam fotbalistic, a adaugat la urletele lui Dan Negru, la siropeniile lui Mircea Radu si la show-ul de tip sorcova prezentat de Pepe inca doua formate destinate aceluiasi target. O emisiune despre viata si opera nevestelor de fotbalisti si inca una similara celei prezentate de Ernest pe Prima TV, „Test de fidelitate", in care niste nefericiti isi spala lenjeria intima in vazul natiunii, convinsi probabil in sinea lor ca astfel vor deveni vedete. Pachetul de emisiuni este intr-atit de omogen incit promourile aferente sint difuzate succesiv, astfel incit publicul traditional de Mircea Radu sa migreze si spre celelalte doua noi formate. E ceea ce am putea numi un „efect de aspirator", in care scamele colectate de pe un covor frecventat sint aruncate asupra unei mochete recent achizitionate. In orice caz, pentru cei care nu gusta tipul asta de emisiuni, efectul vizual declansat de succesiunea de promouri e unul de cascada cu laturi emotionale. In promoul la „Test de fidelitate" exista o secventa pe care incep s-o consider paradigmatica (ma scuzati pentru cuvintul asta!) pentru telespectatorul roman de succes, acel personaj statistic care face targetul mare, zeul minor al oricarei televiziuni generaliste, la care se inchina orice producator. Ei, bine, aceasta e „marea imbrinceala" in care madam, tradata si cu mintile ravasite de nefericire, il imbrinceste pe domn repezindu-se mai apoi in pletele amantei, inainte ca bodyguarzii postului sa-i desparta cu un calm profesionist. Dom’le, faza asta exprima integral sentimentul romanesc al neantului.