Trainicia unei casnicii va fi testata, incepind de joi seara, de la ora 20.30, la Antena 1, in cadrul productiei „Test de fidelitate". Conceptul show-ului nu este insa unul original, ci un fel de aceeasi Marie cu alta palarie a celebrei productii englezesti „Temptation Island".

Unul dintre membrii unui cuplu oarecare va avea posibilitatea sa testeze sentimentele partenerului, incercind sa afle daca jumatatea s-a plictisit de el, daca are pe altcineva sau daca relatia in care se afla amindoi este una solida, bazata pe incredere. Prezentatorul Ionut Adascalitei va crea o „capcana", pe baza informatiilor obtinute de la sotul sau sotia care a apelat la test. Prin urmare, in cuplu va aparea „ispita", o prezenta agreabila, care va incerca sa-l convinga pe partenerul reclamat sa calce strimb.

Totul pentru a ispiti

„Scenariile pot merge de la invitatii indecente ale unor parteneri imposibil de refuzat, pina la mici sugestii sau declaratii la cacealma, in scopul surprinderii «victimei» care, socata, ar putea recunoaste adevarul tainuit. In clipa in care tinta testului va incepe sa alunece in capcana intinsa de echipa, Ionut Adascalitei si jumatatea «victimei» vor confrunta partenerul infidel si il vor supune unui test cu detectorul de minciuni. Incercarea, facuta sub supravegherea unui psiholog, are rolul de a stabili daca intre cei doi parteneri mai exista iubire, daca relatia poate fi salvata sau daca victima isi insala partenerul in mod regulat", spun cei de la Antena 1.

Reteta „vara ispitelor"

„Test de fidelitate" e o combinatie intre „Vara ispitelor", show difuzat acum citiva ani de PRO TV, care a fost inspirat, la rindul lui, dupa productia „Temptation Island", si „Tradati in dragoste" de la Prima TV. In „Temptation Island", emisiunea-sursa de inspiratie, cuplurile necasatorite calatoresc intr-o locatie exotica unde isi testeaza trainicia relatiei. Odata ajunse la locul stabilit, cuplurile sint prezentate unei persoane singure, concurentii fiind in acelasi timp separati de partenerii lor pina la finalul sederii in acea locatie. Pe parcursul perioadei, acestia au posibilitatea sa raspunda la intrebari legate de ei si de relatia pe care o au in prezent. In acest loc, ei ajung sa descopere daca partenerul actual e cel pe care-l cauta cu adevarat.

„100% domestic"

„Nimic nu e nou sub soare. Formatul este unul domestic 100%, a fost creat pentru publicul All Urban, cel caruia i se adreseaza Antena 1, chiar daca tema «soliditatii cuplurilor» a fost si este in continuare abordata in sute de productii in intreaga lume. Romanii au inceput sa prinda «gustul» reality show-urilor, insa sint pretentiosi, pot fi date exemple cu emisiuni celebre «afara» care, importate la noi, au realizat audiente modeste. Romanii vor productii noi, creative, care sa le descreteasca fruntile, insa unde trebuie respectate limitele decentei, ale bunului-simt", spune Maria Manea, de la Format Production, firma care produce reality-show-ul.