Incepind cu 1 decembrie 2006, in cadrul Grupului Catavencu va lua fiinta divizia de publishing „Quality" - care grupeaza publicatiile „Cotidianul", „Academia Catavencu", „Idei in Dialog", „Le Monde Diplomatique" si „Investitii si Profit" (I&P). Noua divizie va fi condusa de Aurelian Amuraritei, fost managing director la Adevarul SA. „Am acceptat oferta celor din Grupul Catavencu, pentru ca proiectele lor corespund cu ale mele si, cred eu, putem dezvolta impreuna atit produsele existente, cit si noi oferte editoriale interesante atit pentru public, cit si pentru advertiseri."

Sorin Vulpe, presedintele Grupului Catavencu, a analizat mai multe variante pentru aceasta pozitie importanta din cadrul companiei, dupa care i-a spus directorului general de publishing: „Bine, Dragos, credeam ca-i suficient sa te angajam pe tine. Ca sa ne pensionam cu totii. Nu mi-ai spus ca vrei sa iei toti oamenii buni din piata. Dar facem cum vrei tu".

Directorul general de publishing al Grupului Catavencu, Dragos Stanca, a considerat ca venirea lui Aurelian Amuraritei se inscrie in procesul de dezvoltare si consolidare demarat dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni al grupului de catre Realitatea Media. „Perspectivele deschise astfel ne permit sa luam in calcul noi directii de business. Imi pare rau ca dl Vulpe credea ca voi munci in continuare 14 ore pe zi. Vreau sa ajung la 12 in doi ani. Toate planurile si ideile frumoase nu pot evolua decit aducind forta de management corespunzatoare, care sa impinga inainte proiectele foarte ambitioase pe care le avem", a spus Stanca.

Grupul Catavencu - al carui pachet majoritar a fost achizitionat recent de Realitatea Media – opereaza atit in piata radio (prin Radio Guerrilla), cit si in piata de publishing (unde editeaza 11 titluri, printre care reteaua „24 FUN", revistele „Tabu", „Superbebe", „J’Adore" si altele).

Daca vi se pare ca exista si limbaj de lemn in acest comunicat, e clar ca nu mai avem scapare: devenim o corporatie.