Investitia se va face prin asociere in participatiune, adica Primaria va pune la dispozitie terenul pentru care are un drept de administrare, iar investitorul selectionat va realiza imobilul, in conformitate cu documentatia aprobata de autoritatea locala. Ambele parti isi vor putea valorifica in interes propriu, proportional aportului la asociere, locurile de parcare. Inceperea investitiei se afla pe ultima suta de metri, dupa ce indicatorii tehnico-economici, documentatia de licitatie si contractul-cadru au fost aprobate, saptamana trecuta, de Consiliul local. Parcarea supraetajata va fi a doua de acest fel in Sectorul 3, prima fiind construita acum un an si jumatate, in spatele magazinului Unirea, tot prin parteneriat public privat.
Nu cu aceleasi realizari se poate lauda primarul general Adriean Videanu, care promite de doi ani construirea a 22 de parcari subterane in centrul Bucurestilor si unul la Gara de Nord, fara ca lucrarile sa inceapa in vreunul dintre amplasamente. Studiile de fezabilitate pentru aceste investitii au fost aprobate, in primavara, de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, iar abia saptamana trecuta s-au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru 14 din viitoarele parcari. Majoritatea acestora nu au termen de executie mai scurt de doi ani, asa ca Videanu va pierde sansa de a le inaugura. Iata amplasamentele viitoarelor parcaje subterane: Sala Palatului - timp de executie trei ani, capacitate de 1400 de locuri; Stefan cel Mare, bloc Perla - doi ani, 420 de locuri; Stefan cel Mare, Aleea Circului - un an, 250 de locuri; zona Barbu Vacarescu - Lacul Tei - Circul Globus (18 luni - 290 de locuri); Gara Baneasa (un an, 140 de locuri); Parcul Herastrau - Pavilionul H (un an - 468 de locuri); Piata Walter Maracineanu - 18 luni, 280 de locuri; Piata Alba Iulia - doi ani, 1400 locuri pe doua niveluri cu o suprafata construibila de 9.500 mp; Piata Sudului - doi ani, 960 de locuri; Piata Hurmuzachi - doi ani, 840 de locuri; Piata Obor - trei ani, 1530 de locuri; Piata Amzei - doi ani, 108 locuri); restaurantul Pescarus - 18 luni, 123 de locuri; zona Piata Dorobanti - doi ani, 186 locuri. Pentru parcajul din zona Garii de Nord, procedura de parteneriat public-privat este in faza de finalizare, potrivit primarului general.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro