Marca Fendi a fost considerata de specialistii din industria luxului mondial ca fiind cea mai de succes si implicit numarul unu pentru acest an dintre brandurile de lux. Una dintre primele creatii semnate de Karl Lagerfeld a fost o rochie pentru

Marca Fendi a fost considerata de specialistii din industria luxului mondial ca fiind cea mai de succes si implicit numarul unu pentru acest an dintre brandurile de lux.

Una dintre primele creatii semnate de Karl Lagerfeld a fost o rochie pentru Silvia Venturini Fendi. Astazi, Silvia Fendi este director de creatie al liniei de accesorii a casei italiene Fendi, fiind numita in aceasta functie in 1994 de insusi Lagerfeld. In frunte cu Silvia Fendi, marca a reusit sa se impuna ca una dintre cele mai de succes marci ale anului 2006. Prima creatie de succes a casei a fost geanta Baguette, lansata in 1997. Au urmat apoi doua genti cu un puternic impact asupra celebritatilor si nu numai: Spy Bag si B Bag. De la lansarea sa in 2005, Spy Bag a fost vanduta in peste 74.000 de exemplare.

PALATUL FENDI. Tot in aceasta toamna, Fendi a redecorat Palatul Fendi din Roma pentru suma de 25 de milioane de dolari. Palatul gazduieste magazinul casei, ce acum prezinta un nou concept, precum si birourile si atelierele de creatie ale casei.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.