Era anul de gratie 1996. Ca tanar jurnalist, aveam ocazia sa fac o susanea: fusesem tocmit sa lucrez la un ziar lejer care trebuia sa se vanda pe plaja, la Costinesti. Era un fel de proiect de spalat bani, asa nu aveam prea mult de lucru, dar asta insemna ca o sa stau pe casa, masa si leafa trei luni la mare. Aveam toate datele sa fiu fericit.

La trei seri dupa ce am ajuns mi s-a intamplat ceva ciudat. In timp ce beam linistit si meditativ o bere pe o terasa, o fata a venit si m-a intrebat daca nu-s Soni, iubitul Marei, pe care mi-am permis sa o insel. Asa am aflat ca seman foarte bine cu un domn ungur din Cluj, un fel de hippiot specializat in facut belele. A doua zi, in timp ce ma plimbam pe faleza am fost interpelat in maghiara de un tip, care de asemenea credea ca-s Soni. Cand, spre seara, au aparut niste romanofoni care voiau sa ma bata pe motiv ca-s Soni care a imprumutat bani de la ei, chiar m-am enervat. A trebuit sa le arat buletinul
sa-i conving ca nu-s datornicul. Am inceput sa-i caut pe Soni si pe iubita lui Mara, sa am o discutie clarificatoare cu ei.
Pe scoici
Pana la urma mi s-a indicat un cort de tip iglu, verde praz, plantat undeva in zona Golfului Francezului. Cand am ajuns si am strigat la usa cortului, a iesit o bruneta relativ solida, cu par lung si tate mari, care m-a intrebat daca nu cumva sunt neam cu porcul de Soni. Era chiar Mara, suparata foc. Mi-a zis ca Soni, dupa ce terminase pe bautura banii cu care ei doi plecasera de la Cluj, unde erau studenti, isi ""refacuse viata"" cu o unguroaica de-a lui si plecase la Vama Veche. Era sedusa si abandonata. I-am impartasit supararea, l-am injurat din rarunchi pe fugar si m-am gandit ca e cazul s-o consolez c-o bere. Mi-a raspuns ca bea doar iaurt sau sucuri naturale fara acid, fiindca face yoga, independent de gasca lui Bivolaru, prezenta in par prin Costinesti. Din lapte batut in lapte batut am ajuns sa o pipai pe picioarele grasute si bronzate si sa vorbim despre tantra. Mi-a marturisit ca are orgasme continue atat de puternice incat nu mai simte durere si se rupe complet de realitate, ceea ce reprezinta o apropiere de starea de gratie. Cum se lasase seara, am luat-o usor pe plaja, am depasit golful si am ajuns undeva spre Neptun, intr-o zona pustie si plina de alge si scoici. Mara
s-a rasturnat pe un banc de scoici destul de ascutite, iar eu n-am avut treaba si am sarit peste ea. Am reusit sa ma tai la genunchi, dar fata cu spatele-nfipt in scoici nu avea nici pe dracua€™. N-am apucat sa finalizez si ma gandeam unde pot gasi plasturi noaptea. Nici pana-n ziua de azi nu stiu care era granita, in cazul Marei, intre o forma speciala de masochism si tantra. Mi-a impuiat capul, in timp ce ma spalam de sange cu apa de mare, ca poate face amor si pe cuie sau sticla sparta. N-am mai vrut sa testez si procedeele astea periculoase si, vreme de patru zile, cat timp a mai stat ea la mare, am procedat doar la amor civilizat, in cort sau la mine la hotel. Nu parea prea incantata de ""sexul pe moale"". Pe de alta parte, am constatat ca vazandu-ma cu ea, chiar si cei pe care-i convinsesem ca nu-s pramatia de Soni credeau ca-mi bat joc de ei.
Clonele

Dupa ce a plecat la Cluj, am mai tinut legatura doar sporadic cu ea. A terminat facultatea de jurnalism si s-a mutat la Zarnesti, de unde facea naveta la Brasov, sa predea ""stiintele comunicarii"" sau asa ceva. Mai vorbeam din cand in cand la telefon si imi povestea tot felul de aiureli vegetariano-ecologiste. Acum vreo doua luni am facut o deplasare la Zarnesti, pentru un reportaj. Cum nu stiam pe nimeni acolo si ma plictiseam, am sunat-o pe Mara. Ne-am vazut in centrul orasului, ea venind insotita de un tip care semana izbitor cu mine, era doar ceva mai inalt. Credeam ca, in sfarsit, am dat de numitul Soni. Mara mi-a spus ca baiatul e logodnicul ei Andrei, provenient din Craiova, un serios profesor de romana. Cat timp omul era dus la buda, am intrebat-o pe Mara daca in afara de fetisul cu facut amor pe obiecte taioase mai are si unul cu barbatii blonzi cu barba si cu ochelari. Mi-a zis ca nici pomeneala, ca doar karma ei e de asa natura incat ii scoate-n cale exemplare d-astea. Mi-am dat seama ca inca nu-i iesisera din cap aiurelile yoghine. In timp ce stateam toti trei la o bere chelnerita ne-a intrebat, pe mine si pe Andrei, daca nu cumva suntem frati. N-am putut sa ma abtin si i-am raspuns ca de fapt suntem un fel cumnati.

Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.