EVENIMENT. Discuri portocalii pe liste de titluri. Ce titluri ? Iata : Privire, Indiciu, Alice in Tara minunilor, Napoleon, Matrice verde si tot asa. Ce liste ? Liste tematice care apareau tocmai cand jurnalistii inscrisi in concursul de photo-hunting contracronometru isi spuneau ca, gata, asta a fos ultima poza. Nu era insa si ideea organizatorilor. Iar ideea din spatele evenimentului s-a dezvaluit abia la sfarsitul zilei, cu ocazia conferintei de presa. Era nevoie de trei liste de poze pentru ca trei game de noi produse electrocasnice ale unei marci renumite, au fost lansate la cel mai recent eveniment Lowe PR. Cele mai reusite fotografii realizate de jurnalisti cu aceasta ocazie au fost integrate in prezentarea noilor produse, alimentand intuitiv, estetic si interactiv speech-ul organizatorilor. Si au reprezentat, nu in ultimul rand, o sursa de satisfactie pentru ego-ul creativ al participantilor. Fiecare dintre cele trei liste tematice de fotografii se subsumau unui titlu : Intuition, Inspire, Insight. Alt detaliu lamurit la conferinta unde s-au dezvelit mai multe decat noile electrocasnice : cele trei titluri de liste erau de fapt numele celor trei noi game de produse. Si de ce discuri portocalii ? Pentru ca aceasta este culoarea care va face legatura si va realiza, alaturi de alte detalii formale, unitatea de design a noului concept al marcii, si anume, Global Design. Carmen Georgescu, Communication & Marketing Manager Electrolux Romania ne-a declarat despre conceptul evenimentului : ""Am lansat noua filosofie Global Design in Delta Dunarii pentru a demonstra, intr-un cadru natural care se apropie de perfectiune, ca latura de artist se regaseste in fiecare dintre noi, dornica sa iasa la iveala intr-o fotografie de apus de soare, cateva linii pe hartie sau un zmeu inaltat in vant. Jurnalistii au putut cuprinde noua filozofie si au privit cu alti ochi cele trei grupe ale conceptului de Global Design - Intuition, Inspire, Insight"".
Cei de la Lowe PR au mizat pe dezvaluirea gradata a detaliilor si pe acumularea de suspans inaintea prezentarii sensului global, in cadrul unui eveniment care reaminteste prin calitatea creativitatii de o alta lansare de produs realizata de ei. Este vorba despre lansarea frigiderului No Frost organizata de agentie la Teatrul Nottara la inceputul la primaverii cand vizitatorii au fost invitati intr-un spatiu special amenajat pentru a reproduce senzatiile tactile si auditive dintr-un frigider. Frig, scartait de gheata, intuneric.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro