SCHIMBARI. Membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au decis ca in publicitatea pentru produse alimentare sa fie interzisa asocierea acestora cu alte produse nealimentare destinate copiilor, cum ar fi jucarii, abtibilduri. Legea va intra
SCHIMBARI. Membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au decis ca in publicitatea pentru produse alimentare sa fie interzisa asocierea acestora cu alte produse nealimentare destinate copiilor, cum ar fi jucarii, abtibilduri. Legea va intra in vigoare de la 1 ianuarie 2008, si nu de la 15 septembrie 2007, cum se stabilise anterior. CNA va trebui de asemenea sa stabileasca si forma finala a legii conform careia in publicitatea pentru alimentele destinate copiilor este interzisa folosirea celebritatilor, personalitatilor, medicilor sau a personajelor populare, cum ar fi cele din desene animate, basme, povestiri si care trebuie sa intre in vigoare tot la 1 ianuarie 2008.


DECIZII. Unele produse animaliere cu risc potential, aduse dintr-o tara intr-alta in cadrul Uniunii Europene (UE), vor trebui transportate in viitor in pachete sau in vehicule, precizandu-se continutul lor prin codul culorilor, au decis expertii veterinari din cele 27 de tari membre ale UE, reuniti la Bruxelles. Masura, propusa de Comisia Europeana, vizeaza imbunatatirea trasabilitatii produselor animaliere si ar urma sa intre in vigoare pe 1 iulie 2008. Astfel, culoarea neagra va marca produsele de la categoria 1, cum sunt carcasele de animale de unde nu au fost eliminate partile considerate cu risc. Galbenul va identifica animalele moarte (categoria a 2-a) si cu verde, carnea destinata consumului uman, dar retrasa din reteaua alimentara (categoria a 3-a). (N.C.)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.