Masiva, elitista si mai ieftina decat masinile din aceeasi clasa, Chrysler 300C Touring este ideal pentru o familie numeroasa, beneficiind de spatiu mare de depozitare.

Ca americanii prefera masinile mari nu este o noutate. Totusi, anii in care locuitorii continentului de peste Atlantic isi achizitionau orice ""vapor"" fara sa tina seama ca acesta putea inghiti la o adica si 25 de litri de benzina la suta de kilometri par sa fi trecut.

EMANA FORTA. Daca ratiunea economica a biruit, nu acelasi lucru se poate spune si despre dimensiunile cu traditie americana. Recesiunea economica mondiala n-a afectat dorinta de a iesi in evidenta, in aceeasi linie inscriindu-se si Chrysler 300C Touring. Desi fabricat in Europa, in Austria, de afara masina impresioneaza prin aspectul compact, iar geamurile relativ mici fata de restul liniilor te duc cu gandul mai degraba la fantele de vedere specifice unui tanc. In interior insa, aceasta senzatie dispare, iar habitaclul se arata extrem de spatios si de luminos. Plansa de bord este formata dintr-o consola argintie care arata foarte bine, desi nu este din metal, asa cum s-ar putea crede la prima vedere, in timp ce celelalte materialelor plastice folosite la finisarea sa sunt de buna calitate.

VERSIUNE DE TOP. Pentru piata europeana, Chrysler 300C Touring este atractiv in special in versiunea echipata cu un propulsor de 3,0 CRD turbodiesel, acesta fiind cam acelasi motor cu cel de pe Mercedes 320 CDI.
Aproape perfect izolat din punct de vedere fonic, habitaclul nu permite in interior decat perceperea placuta a sunetului specific unui diesel, ceea ce se potriveste de minune cu aspectul general al masinii. Totodata, mai exista un V6 pe benzina, de 3,5 litri, precum si un V8 de 5,7 litri, ultimul comercializandu-se aproape exclusiv pe piata americana.

DETALII. Cu tractiunea pe spate, varianta 3,0 CRD turbodiesel este echipata cu o cutie automata in cinci trepte, care ajusteaza bine motorul. Conform constructorilor, 300C Touring ajunge la 100 km/h in 8,6 secunde, iar consumul s-ar situa in jurul unei valori de 8 litri/100 km parcursi. Propulsorul dezvolta 220 CP la 4.000 rpm, avand un cuplu de 510 Nm la 2.800 rpm. In ceea ce priveste pretul, acesta se ridica la 32.700 CIP, ceea ce nu reprezinta foarte mult comparativ cu celelalte masini din acelasi segment.

Citeste si:

Echipare - Dotari bune la baza

Indiferent de versiunea pe care ati prefera s-o achizitionati, Chrysler 300C Touring este disponibil intr-o echipare standard foarte buna.
Aceasta contine scaune incalzite (foto), tapiterie de piele, cruise control, aer conditionat, bizona si jante de aliaj de 18 inch. De asemenea, optional se poate pune pe lista display color pentru navigatie prin satelit, cd-changer cu sase cd-uri, sunroof electric, precum si unele insertii de lemn, care se regasesc in echiparea de baza numai pe partea de sus a volanului, precum si pe portiere. Interesant este ca, in situatia in care doriti sa beneficiati de sunroof, atunci automat optati si pentru insertiile de lemn, care, nefiind autentice, nu sunt tocmai reusite.

Portbagaj - Incapator la maximum

Una dintre cele mai impresionante caracteristici ale acestei masini se leaga inevitabil de capacitatea portbagajului (foto). Chiar daca il folositi normal, adica fara sa apelati la rabatarea banchetei de pe spate, spatiul de depozitare este mai mult decat generos, atingand un volum de 603 litri. In cazul in care aveti ceva mai multe bagaje si mai putini pasageri, atunci renuntati la bancheta din spate. Rezultatul? Absolut impresionant: un spatiu de depozitare de nu mai putin 1.602 litri, acesta dominand comparativ cu cele din masinile de acelasi segment. Chiar si in aceste conditii, cu bancheta rabatata, pozitia pasagerilor din fata este excelenta, existand sansa ca un eventual sofer ceva mai inalt sa ajunga la aproape un metru de parbriz.

DATE TEHNICE - Chrysler 300C 3.0 CRD Touring