Parintii, elevii si studentii se inghesuie in aceasta perioada in magazine pentru a cumpara cele necesare pentru noul an scolar ce bate la usa. Spre bucuria firmelor de birotica si papetarie, care isi vad vanzarile crescand in lunile august-octom
Parintii, elevii si studentii se inghesuie in aceasta perioada in magazine pentru a cumpara cele necesare pentru noul an scolar ce bate la usa.

Spre bucuria firmelor de birotica si papetarie, care isi vad vanzarile crescand in lunile august-octombrie cu pana la 500% fata de media lunara. ""De la sfarsitul lui august, cresterea vanzarilor la articole scolare, atat produse de papetarie, cat si instrumente de scris, incepe sa se faca simtita in piata, acestea fiind cu 75%-100% peste media lunara. In septembrie se ajunge la cresteri de peste 500% fata de media lunara"", a declarat Carmen Andrei, directorul de achizitii Diverta, citata de Mediafax. Si Iulia Bertea, directorul de marketing al Austral Bucuresti, spune ca vanzarile firmei se tripleaza in acest interval.
Caietele aduc cele mai mari profituri, urmate de copertile pentru caiete, blocuri de desen, penare si alte articole pentru scoala. Orasenii prefera produsele personalizate, cu imagini din filme si desene animate, in timp ce in orasele mici si la sate, din cauza puterii de cumparare scazute, cele mai cautate sunt produsele simple si ieftine. ""Pentru ca am observat ca exista cereri, noi am introdus in oferta de sezon si produse IT&C si am incercat sa mentinem preturile articolelor scolare la nivelul de anul trecut"", spune reprezentanul Diverta.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.