Brandul de lux Jaeger a reusit aproape imposibilul, produse de lux la preturi accesibile. Secretul - pastrarea traditiei si a metodelor care i-au adus succesul inca din 1880.

Compania britanica Jaeger a fost infiintata in secolul al XIX-lea, de Lewis Tomali, pornind de la premisa ca oamenii ar fi mai sanatosi daca s-ar imbraca in haine realizate din fibre naturale. Astfel a aparut magazinul Jaeger, pe Fore Street din Londra, in anul 1880, magazin ce vindea haine din lana, bumbac si in. La inceputul secolului al XX-lea, magazinele Jaeger s-au extins rapid in Anglia. Succesul companiei a fost insa mai evident imediat dupa ce a fost preluata de compania scotiana Coats Patons, care a inceput extinderea pe plan international - mai intai prin deschiderea primului magazin in Paris, in 1963, urmat de alte 40 de magazine printre care si cel de pe Madison Avenue din New York.
LUX ACCESIBIL. In anii a€™90, dupa o perioada de criza in care si-a redus expansiunea internationala, Jaeger si-a redefinit strategia de piata, urmarind sa ofere clientilor sai produse de lux la preturi accesibile, prin pastrarea traditiei britanice care i-a adus succes inca de la inceput. In prezent, Jaeger isi reface reteaua de magazine pe plan international, vizand in principal America de Nord si are in plan deschiderea imediata a unui magazin in Montreal, situat alaturi de rivalul sau Burberry. In Romania, brandul Jaeger nu este inca prezent.