Marii ""consumatori"" de internet sunt mai putin activi, mai solitari, petrec mai putin timp in societate, arata un studiu realizat in 2005 de canadieni pe 20.000 de persoane. Dependentii comunica mai mult prin intermediul tastaturii decat fata
Marii ""consumatori"" de internet sunt mai putin activi, mai solitari, petrec mai putin timp in societate, arata un studiu realizat in 2005 de canadieni pe 20.000 de persoane.

Dependentii comunica mai mult prin intermediul tastaturii decat fata in fata, muncesc, dorm, se odihnesc si gandesc mai putin decat utilizatorii obisnuiti, arata studiul. 60% dintre acestia sunt barbati si peste 50% sunt studenti sau someri, precizeaza raportul. (Alina Munteanu)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.