Un sondaj realizat in SUA arata ca femeile prefera o plasma tv in locul unui colier cu diamant. Colectia de pantofi de firma nu are trecere in fata unui telefon mobil ""de top"".

Sunt revistele de high-tech ""create"" pentru femei? Din obisnuinta, multi (barbati) ar raspunde negativ la aceasta intrebare, mai ales daca ne-am uita la modul in care sunt prezentate multe produse. Nu mai stii care este accesoriul, care este obiectul prezentat. Iata ca un sondaj realizat in SUA da peste cap o serie de ""mituri"". Diamantele, pantofii de firma, rochiile elegante nu mai sunt de interes pentru femei. Sondajul ""Girls Gone Wired"", realizat pentru reteaua media Oxygen, arata ca ""excitatia"" este oferita de plasma tv, celular de top sau chiar un iPod.
REZULTATE. Din datele prezentate de Oxygen reiese ca trei femei din patru prefera sa aiba acasa un televizor cu plasma decat un colier cu diamant. Plasma tv e un obiect de lux, care depaseste orice achizitie in casa, iar faptul ca poate fi cocotat pe perete le-a innebunit pe femei. Daca sunt puse sa aleaga intre un telefon mobil de top, ""stylish"" si o pereche de pantofi de firma, jucaria high-tech castiga. Iar micutul iPod a reusit sa depaseasca in preferintele femeilor chiar si o rochie de seara. Pe de alta parte, femeile ii intrec pe barbati la editarea pozelor digitale, la cumparaturi online, dar nu si la accesarea site-urilor cu continut XXX.
INTERES. Sondajul a fost realizat de TRU pentru reteaua de televiziune prin cablu Oxygen, cu un public in mare parte feminin. La chestionar au raspuns 1.400 de femei si 700 de barbati, cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani. Comentatori din SUA spun ca de fapt Oxygen ar vrea sa convinga pe advertiseri ca publicul sau este reprezentat de potentiali cumparatori de produse high-tech.