Dietele vegetariene contribuie la ameliorarea sanatatii diabeticilor, este concluzia unui studiu american. Diabeticii care au o dieta lipsita de produse pe baza de carne si lactate slabesc, iar nivelul de zahar din sange scade.
In plus, aceasta dieta contribuie la scaderea colesterolului in sange si la imbunatatirea functionarii rinichilor, arata profesorul Neal Barnard, presedintele Physicianas Committee for Responsible Medicine, coordonatorul studiului.
Barnard si colegii sai de la Universitatea George Washington University, Universitatea din Toronto si Universitatea din Carolina de Nord au testat 99 de persoane bolnave de diabet de tip II. O parte dintre subiecti au urmat dieta clasica prevazuta de American Diabetes Association, iar ceilalti au urmat dieta vegetariana. Dupa 22 de saptamani, 43% dintre cei cu o dieta vegetariana si 26% dintre cei cu dieta clasica nu au mai avut nevoie sa ia medicamente pentru controlarea glicemiei.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
ANALIZĂ VIDEO Primele produse tehnologice sunt mai mereu proaste
Sursa: start-up.ro
-
Paște 2026: cât costă un cozonac plin cu de toate, în București
Sursa: retail.ro
-
Cine sunt speakerii Green Forum 2026: Cum finanțăm?
Sursa: green.start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Băutura virală care a cucerit planeta conțina lămâie și lapte condensat. Cum...
Sursa: kudika.ro