Iulie 1996. Hillary Clinton, la Bucuresti, intr-o vizita de 24 de ore. Pe atunci Prima Doamna a Statelor Unite, Hillary Clinton incepea un turneu de zece zile in Europa de Est. Prima tara vizitata a fost Romania. In cursul scurtei sale vizite la

Iulie 1996. Hillary Clinton, la Bucuresti, intr-o vizita de 24 de ore. Pe atunci Prima Doamna a Statelor Unite, Hillary Clinton incepea un turneu de zece zile in Europa de Est. Prima tara vizitata a fost Romania.

In cursul scurtei sale vizite la Bucuresti, Hillary Clinton, sotia presedintelui SUA de atunci, Bill Clinton, s-a intalnit cu reprezentantii a 15 organizatii neguvernamentale din Romania. Discursuri amabile, abordarea problemelor din domeniul apararii drepturilor omului, sanatatii, protectiei si altele. Aceasta a fost ""prestatia"" oficiala, normala, a doamnei Clinton.
Sosea pentru prima oara aici, cu un an inainte de vizita oficiala a sotului ei in tara noastra. Hillary a stat o singura noapte, la Hotelul Ramada Majestic din Bucuresti. De ce a ales acest hotel? Ce a facut, cum s-a comportat doamna Clinton neoficial? Hotelul ""stie""!
TESTELE. Ramada Majestic, situat pe locul unui fost palat domnesc, in centrul metropolei, pe istoricul drum brancovenesc numit Podul Mogosoaiei - cunoscuta Calea Victoriei de astazi. Asezamantul este una dintre cladirile bucurestene unde arhitectura de sfarsit de secol al XIX-lea se imbina armonios cu stilul modern al anului 2000, opera a arhitectului Beldiman (laudata, dar si carcotita). Locul musteste de istorie si istorii. La data de 1 iulie 1996, Hillary Clinton a fost, pentru o noapte, cel mai pretios client al hotelului , dar si al industriei ospitalitatii din Romania.
Mihail Corneliu Acatrinei, directorul general al hotelului, a oficiat atunci atributiile de gazda. La plecarea Primei Doamne a SUA din Bucuresti conventia a fost ca directorul hotelului sa nu vorbeasca timp de doi ani absolut cu nimeni despre cum a decurs popasul ei la acest hotel. Desi termenul a trecut de mult, directorul hotelului vorbeste abia acum.
Sa nu credeti insa ca Majesticul a fost ales la intamplare. Dimpotriva. Timp de trei luni ochii, urechile si mintea unor ""predestinati"" ai Ambasadei Americii au facut ""marketing"" in mai multe hoteluri din Bucuresti. Dupa reguli specifice activitatii lor. Aceasta
s-a aflat mult mai tarziu. Cum s- a procedat? Clienti cu infatisari si comportamente diferite solicitau servicii in hotel, restaurant etc. Hotelul si personalul lui participau la un concurs fara sa stie. Si l-au castigat.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.