2,5 milioane de euro a cheltuit controversatul om de afaceri Sorin Ovidiu Vantu pentru a-si face propria agentie de stiri: NewsIn.
Lansata ieri, aceasta va furniza stiri atat in interiorul trustului din care face parte, dar si companiilor, in
2,5 milioane de euro a cheltuit controversatul om de afaceri Sorin Ovidiu Vantu pentru a-si face propria agentie de stiri: NewsIn.
Lansata ieri, aceasta va furniza stiri atat in interiorul trustului din care face parte, dar si companiilor, institutiilor publice si organizatiilor interesate. Din toamna, NewsIn vrea sa lanseze si un serviciu in premiera la noi: fluxuri in format multimedia. ""Suntem o agentie de atitudine. Atitudine nu va insemna culoare politica"", a subliniat Valeria Dornean, redactorul-sef al agentiei, care va trebui sa se straduiasca din greu sa faca dovada impartialitatii politice. (C.O.)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.