Unu lucru e clar de foarte multa vreme. Formula 1 nu mai e nici pe departe cea mai spectaculoasa competitie din lumea sporturilor cu motor. Nu pe circuit. Cursele de Moto GP, etapele din Mondialul de raliuri si numeroasele campionate de turisme din intreaga lume ofera mult mai mult spectacol.

Formula 1 stie sa faca circ si nu numai ca stie asta, dar stie si cum sa-l vanda. Echipele au motorhome-uri uriase, numarul de vedete care se plimba la standuri il depaseste cu mult pe cel al celor care chiar au treaba acolo, iar ca sa intri in paddock ai nevoie de tot felul de legitimatii speciale. La una dintre cursele trecute, cea mai interesanta stire din tabara BMW a fost ca Jaques Villeneuve s-a casatorit. Da, el e cel care i-a dat cu flit australiencei Danni Minouge pentru ca mai avea trei tururi de parcurs pe Playstation. Eleronul spate al masinii sale vopsit in culorile sponsorului ""Just married"" nu l-au ajutat pe canadian sa adune mai multe puncte in clasament, dar masina sa a aparut in toate revistele de profil. E clar ca Formula 1 vinde. Si acest lucru este exploatat de toate creierele luminate care stau in departamentul de marketing. In ultimul timp nu am mai cumparat nici o revista auto. M-am reorientat spre Bravo, Popcorn si altele de gen. Nu de alta, dar ma astept sa-l vad pe coperta pe acelasi Villeneuve de care vorbeam mai devreme. Si nu pentru faptul ca sotia sa, Johanna Martinez, ar fi vreo mare vedeta pop. Canadianul cu un titlu mondial de Formula 1 in cont s-a apucat de muzica. Jacques Villeneuve a lansat primul single cu ocazia Marelui Premiu al Canadei si a declarat ca tot albumul este deja gata. Single-ul ""Accepterais-tu?"" este la vanzare din 26 iunie, iar eu stau cu ochii pe topuri. Oricum, la
Formula 1 nu prea mai ai ce depasiri sa vezi. Asa ca poate o sa devin meloman. N-am ascultat inca melodia, dar coperta discului e cool...

Berti Panaiot, Top Gear