Cine a zis ca lucrurile realizate in-house nu sunt valoroase? Campania virala pentru Asigurarile Vero ne demonstreaza contrariul. Un buget redus, un student valoros si o echipa de marketing creativa au inteles ca un serviciu de sanatate poate fi
Cine a zis ca lucrurile realizate in-house nu sunt valoroase? Campania virala pentru Asigurarile Vero ne demonstreaza contrariul. Un buget redus, un student valoros si o echipa de marketing creativa au inteles ca un serviciu de sanatate poate fi comunicat si intr-o maniera curajoasa si comica.

Seara tarziu. Parcul Operei Romane. Un barbat aflat la a doua tinerete, care pare ca a parasit sala de spectacol inainte de terminarea ultimului act, observa ceva stralucind in iarba. Se apleaca. O durere lombara acuta il imobilizeaza in aceasta postura nu tocmai sigura, avand in vedere faima parcului cu pricina. Si inevitabilul se produce. Pe aria din Figaro apare un travestit cu privirea stralucind mai ceva decat obiectul din iarba. Replica nu intarzie sa apara: ""Ce faci, pasarica, esti bolnavior?"". Barbatul intre doua varste, imobilizat de durere, priveste cu groaza apropierea iminenta a travestitului. Ultimul act abia acum incepe. Acesta este scenariul spotului pentru Asigurarile de sanatate Vero realizat de echipa de marketing a Medicover. Mai multe despre campanie intr-un interviu cu Gabriel Ionescu, director general Medicover.
Jurnalul National: Credeti ca impactul spotului va fi unul national, avand in vedere ca spatiul unde se desfasoara povestea din spot, si anume Parcul Operei, are mai ales printre bucuresteni o anumita reputatie?


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.