Tonomatul DP2 a reusit, in sfarsit, sa atinga recordul absolut de nonaudienta. Cum a facut, cum n-a facut, dar a reusit.
Pe vremuri, aceasta emisiune inregistra chiar patru puncte de rating. Luni, 27 martie, RTG-ul evaluat de TNS AGB International indica, in dreptul emisiunii, audienta zero. Zero, adica nimic. Cum s-a ajuns la acest dezastru? Simplu. Se spune (si s-a si verificat) ca brandul bate persoana. Chiar daca o echipa sau un realizator lanseaza si intretine o emisiune, succesul ramane al acesteia si dupa ce autorul il abandoneaza. Asa s-a intamplat si cu Tonomatul DP2. Maruta l-a conceput si l-a lansat si tot el l-a parasit.
VREME REA. O perioada emisiunea a mers in virtutea prestigiului si a obisnuintei. Lui Stefan Lungu, succesorul, ii lipsea insa ""zvacul"", neastamparul prezentatorului, care facea, practic, parte din format. De altfel, el venea dintr-o zona mai linistita, de la meteo, unde le ""inventase"" pe Albertina si Malvina. Buna gaselnita, nimic de zis. Lumea se uita la ele si... mai uita de vreme. Stefan a lucrat, vreo sase ani, si la ""Surprize, surprize"". ""Am avut, in toata aceasta perioada, un sprijin permanent de la Andreea Marin, de la care am «furat» destula meserie"" - se lauda Stefan Lungu pe site-ul TVR. Se pare ca experienta acumulata nu i-a fost suficienta pentru a face fata exigentelor Tonomatului. Sau poate ca n-a ""furat"" meserie de la cine trebuia.