In acelasi registru cu care ne-a obisnuit marca Dorna, ultimul spot ""Insula"", realizat de McCann Erickson si Casa de productie Castel Film, aduce in prim- plan acelasi spectacol bazat pe efectele specifice unei megaproductii. Realizat impreuna cu Sahar Segal, un regizor valoros, cunoscut in industria publicitatii pentru nenumaratele spoturi premiate la cele mai importante festivaluri de publicitate, inclusiv la Cannes, spotul ""Insula"" este o dovada a lucrului bine facut, a atentiei pentru detaliu, a amprentei vestice. Un alt aspect, deloc de neglijat, este acela al coloanei sonore, care a dat savoare si prospetime spotului. Meritul ii apartine casei de productie audio Kemper Music. Ideea creativa a acestui spot este aceea a discrepantei dintre puritatea naturii si poluarea orasului. Un strop de natura
Marca Dorna incearca, asa cum spune si sloganul ""Incarca-te cu natura"", sa aduca acel strop de natura fara de care nu putem sa ne desfasuram activitatile de zi cu zi. Asa ca natura este adusa la propriu in mijlocul agitatiei urbane chiar de echipa nationala de polo, care trage dupa ea o insula ce pare a nu fi vazut picior de om pana atunci. Bugetul acestui spot si a acestui gen de spoturi, in general, este unul destul de mare. Marca Dorna este insa o marca premium, care a dorit sa aiba o comunicare pe masura. O astfel de abordare, a bugetelor mari investite in productii spectaculoase, sustinute de idei valoroase, si-a probat succesul la cele mai mari festivaluri din lume, strangand premiu dupa premiu (vezi Nike, Adidas) Pentru a afla mai multe despre Dorna si ultimul spot, am rugat-o pe Beatrice Iftimi, Group Account Director McCann Erickson, sa ne raspunda la cateva intrebari. Jurnalul National: Care sunt valorile marcii Dorna?