""Nu vom inventa nimic, vom prelua pur si simplu din metodologia adoptata in aceasta problema de alte state, luand in calcul, evident, nivelul de trai din tara noastra"", a declarat Sulfina Barbu. Cu toate acestea, ministrul a evitat sa avanseze vreo suma. Exemplele Ungariei si Poloniei au aratat o invazie clara a masinilor la mana a doua o data cu integrarea. Pentru inmatricularea unui autoturism pe benzina cu o capacitate cilindrica mai mica de 1,1 litri, taxa se ridica in Ungaria la 525 de euro pentru cele echipate cu motoare Euro 3 si Euro 4, respectiv 787 euro pentru cele cu motoare Euro 2 sau noneuro. In Polonia, inainte de aderarea la Uniunea Europeana, exista o limitare de cel putin Euro 2 si un sistem de accizare pentru importurile de masini de ocazie, insa ambele restrictii au fost eliminate. Dupa explozia importurilor de masini second-hand, Polonia a negociat cu Uniunea Europeana introducerea unei taxe de inmatriculare.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro