Ianuarie este o luna aparte din punct de vedere al consumului tv, dar si al ofertei de programe a televiziunilor, tocmai de aceea o analiza media din aceasta perspectiva este extrem de interesanta. Dupa ""explozia"" de emisiuni de divertisment ca

Ianuarie este o luna aparte din punct de vedere al consumului tv, dar si al ofertei de programe a televiziunilor, tocmai de aceea o analiza media din aceasta perspectiva este extrem de interesanta.

Dupa ""explozia"" de emisiuni de divertisment care are loc in general in luna cadourilor si in special a zilelor de sarbatoare, Craciun si Revelion, incepand cu 3 ianuarie urmeaza saptamani intregi de ""acalmie"": marile vedete de televiziune si superproductiile dispar de pe ecran, iar posturile tv incearca sa acopere lipsa acestora cu ce se pricep mai bine. Astfel, in ciuda ofertei destul de restranse, primele doua-trei luni ale anului se bucura de cel mai mare consum tv. Motivul este evident, vremea urata de afara. O sa vedem in continuare, ce evolutie au avut televiziunile, in prima luna a anului 2006, comparativ cu ianuarie a anului trecut.

Cota de piata medie TV (ianuarie 2006/ianuarie 2005)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.