Un regim alimentar bogat in fructe si legume reduce riscul aparitiei cancerului la plamani. Substantele anticanceroase continute de alimente precum spanacul, morcovii, broccoli ca si cele din fructe, sunt fitoestrogenii, au explicat cercetatorii de l
Un regim alimentar bogat in fructe si legume reduce riscul aparitiei cancerului la plamani. Substantele anticanceroase continute de alimente precum spanacul, morcovii, broccoli ca si cele din fructe, sunt fitoestrogenii, au explicat cercetatorii de la Centrul de Cancer Anderson, de la Universitatea din Texas. S-a demonstrat ca hormonii de origine vegetala sunt benefici atat pentru barbatii si femeile care nu au fumat niciodata, cat si pentru cei ce inca fumeaza. Un alt studiu a aratat ca un fumator ar putea reduce riscurile de aparitie a cancerului la plamani cu aproximativ 25% daca ar reduce consumul de tigari cu 50%.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.