Dar cercetatorii de la Universitatea din Minnesota au ajuns la concluzia ca includerea fructelor in alimentatia zilnica reduce riscurile fumatului pasiv. La studiu au participat 35.000 de adulti, cu varsta intre 45 si 74 de ani, nefumatori, care au trebuit sa-si aminteasca daca in copilarie au fost victime ale fumatului pasiv. 19% dintre acestia au afirmat ca mama lor fuma, iar in 48% dintre cazuri tatal era fumator. Pe baza acestor date, cercetatorii americani au afirmat ca micutii care au fost expusi fumatului pasiv prezinta mai multe riscuri de a suferi afectiuni respiratorii la maturitate. Cea mai intalnita afectiune este tusea cronica.
CONCLUZIE. Preocupati de efectele negative ale fumatului, cercetatorii au remarcat ca un regim bogat in fructe si soia poate reduce simptomele afectiunilor respiratorii. ""Rezultatele au aratat ca adultii care au fost expusi fumatului in copilarie tusesc mai putin daca mananca mai multe fructe. Fibrele alimentare din fructe au efect benefic asupra plamanilor, reducand inflamatiile"", a declarat dr. Stephanie London. Doua fructe pe zi sunt suficiente! Dar asta nu inseamna ca parintii nu trebuie sa-si protejeze micutii de fumul de tigara! (Liana Hainarosie)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
ANALIZĂ VIDEO Primele produse tehnologice sunt mai mereu proaste
Sursa: start-up.ro
-
Paște 2026: cât costă un cozonac plin cu de toate, în București
Sursa: retail.ro
-
Cine sunt speakerii Green Forum 2026: Cum finanțăm?
Sursa: green.start-up.ro
-
Copilul îți spune nu mă iubești: ce înseamnă cu adevărat și cum răspunzi ca...
Sursa: garbo.ro
-
Mihai Morar, mesaj emoționant la 20 de ani de căsnicie. Imagini rare de la...
Sursa: kudika.ro