O varietate de vitamina E obtinuta din orez pare sa neutralizeze colesterolul si ar putea, de asemenea, sa combata cancerul, potrivit unei echipe de cercetatori americani, transmite Sky News. Testele pe soareci desfasurate la Universitatea Rochester
O varietate de vitamina E obtinuta din orez pare sa neutralizeze colesterolul si ar putea, de asemenea, sa combata cancerul, potrivit unei echipe de cercetatori americani, transmite Sky News. Testele pe soareci desfasurate la Universitatea Rochester de la New York au aratat ca nivelul total al colesterolului, dupa administrarea suplimentului nutritiv cunoscut drept TRF, a scazut cu 42%. O scadere si mai mare, de pana la 62%, a fost inregistrata la nivelul LDL-colesterolului, cunoscut drept foarte daunator. Un test clinic de dimensiuni reduse a aratat ca suplimentul de vitamina E derivat din orez poate reduce colesterolemia si la oameni. Alte studii pe animale au aratat ca vitamina E poate combate si cancerul hepatic. TRF se gaseste din abundenta in uleiul fabricat din invelisul boabelor de orez.
Substanta inhiba, se pare, activitatea unei enzime importante pentru biosinteza colesterolului. (D.M.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.