Suplimentele de calciu si vitamina D, indicate pentru persoanele in varsta, in special femei, pentru a reduce riscul unor fracturi, nu par sa micsoreze acest risc, indica rezultatele unui nou studiu publicat de British Medical Journal. Desi astfel de
Suplimentele de calciu si vitamina D, indicate pentru persoanele in varsta, in special femei, pentru a reduce riscul unor fracturi, nu par sa micsoreze acest risc, indica rezultatele unui nou studiu publicat de British Medical Journal. Desi astfel de suplimente sunt prescrise in mod obisnuit pentru a preveni pierderea de masa osoasa in cazul osteoporozei, acesta e al doilea studiu publicat recent care indica faptul ca beneficiul de pe urma lor este foarte redus.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.