Femeile care beau in fiecare zi cam doua paharele de alcool au o sanatate mult mai buna decat a semenelor lor care nu pun pic de bautura in gura. Potrivit unui studiu publicat de tabloidul britanic The Sun, reprezentantele sexului frumos care "trag l
Femeile care beau in fiecare zi cam doua paharele de alcool au o sanatate mult mai buna decat a semenelor lor care nu pun pic de bautura in gura. Potrivit unui studiu publicat de tabloidul britanic The Sun, reprezentantele sexului frumos care "trag la masea" in mod regulat sunt mai bine educate si mult mai perseverente. Nu acelasi este cazul femeilor care beau zilnic trei sau mai multe paharele de tarie, ele avand un coeficient de inteligenta ceva mai redus, sunt de cele mai multe ori fumatoare, iar in tinerete este foarte probabil sa fi consumat droguri.
Cercetatoarea Anne Young, de la University of Newcastle, din Australia, a declarat: "Studiul a demonstrat faptul ca femeile care au depasit varsta de 70 de ani si care au baut zilnic doua paharele de alcool prezinta un risc mai mic de a muri decat cele care nu au pus o picatura de alcool in gura in viata lor".
Din cate se pare, alcoolul are o mult mai mare influenta asupra femeilor, pentru ca trupurile lor sunt mai mici, au ficat mai mic si o proportie de grasime mai mare in corp.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.