O ceasca de cafea pe zi reduce la jumatate riscul de imbolnavire de cancer hepatic, arata un studiu realizat in Japonia, citat de editia electronica a cotidianului Daily Mirror. S-a descoperit ca cei care beau o ceasca sau doua de cafea pe zi devin m
O ceasca de cafea pe zi reduce la jumatate riscul de imbolnavire de cancer hepatic, arata un studiu realizat in Japonia, citat de editia electronica a cotidianului Daily Mirror. S-a descoperit ca cei care beau o ceasca sau doua de cafea pe zi devin mai rezistenti la cancerul hepatic decat ceilalti. Rezistenta creste o data cu numarul de cafele consumate zilnic, care insa nu trebuie sa depaseasca patru cesti.
Studiul a fost realizat in zece ani pe un esantion de 90.000 de pesoane.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.