Poti incerca diverse tehnici de a-l impresiona, poti sa pozezi in ceea ce crezi ca si-ar dori sa aiba langa el, insa barbatii vor aprecia intotdeauna femeile sincere, naturale, care nu se straduiesc sa para ceea ce nu sunt. De aceea, daca vrei sa il cuceresti va trebui sa te comporti natural, sa fii sincera si deschisa. Daca se va indragosti de tine, asa cum esti, fii sigura ca il vei avea langa tine pentru mult timp.
Fii atenta cum te imbraci
3/5
Femeile au tendinta de a purta haine sumare doar pentru a impresiona barbatii din preajma lor. Aceasta gandire este total gresita pentru ca atunci cand un barbat se afla in cautarea unei iubite, in adevaratul sens al cuvantului, va incerca sa se apropie de o femeie imbracata elegant, care stie sa isi puna in evidenta formele, dar care stie si sa pastreze acea doza de mister specifica femeii.
Da-i de inteles ca il placi
4/5
Daca il placi, dar numai tu stii asta, nu rezolvi nimic. Nu spune nimeni sa te duci sa ii spui in fata, dar o femeie va stii intotdeauna ce semnale sa transmita si cum sa le transmita, astfel incat barbatul sa inteleaga ca este "alesul".
Asta nu inseamna sa ii oferi ajutorul tau de fiecare data, insa atunci cand are cu adevarat nevoie sau atunci cand iti cere asta, ajuta-l. Isi va da seama ca poate gasi in tine un om de incredere, pe care se poate baza, iar barbatii adora sa aiba in preajma lor o astfel de femeie.
Inteligenta si indemanarea au devenit calitati extrem de atragatoare pentru un barbat, in zilele noastre. Gandeste-te ca si tu esti atrasa de oamenii care sunt foarte buni in ceea ce fac sau care au o pasiune pentru care pun mult suflet. Asa se intampla si in cazul barbatilor. Se simt atrasi de femeile independente, care isi croiesc singure drumul in cariera si care sunt foarte bune in ceea ce fac.
L-ai vazut, l-ai placut, ce iti ramane de facut? Trebuie sa gasesti cateva modalitati de a-l impresiona. Cum faci asta? Ei bine, exista cateva moduri care nu dau niciodata gres, prin care poti sa il cuceresti pe cel care iti place, potrivit Pairedlife.com.