In varsta de 25, Danielle Bernestein a devenit celebra datorita blogului ei We Wore What. Cu peste 1.7 milioane de fani pe Instagram, Danielle este un influencer de top in lumea modei. Aceasta catiga pana la 15.000 dolari pentru postarile sponsorizate.
The Blonde Salad este blogul unui influencer italian, Chiara Ferragni, cu peste noua ani de activitate in domeniu. Daca te uiti peste postarile ei din trecut, vei observa transformare Chiarei dintr-un pasionat al modei intr-un veritabil style icon. Chiara are astazi peste 10 milioane de fani pe Instagram si un venit anual de 8 milioane de dolari.
Wendy a absolvit psihologia la UC Berkeley, dar in locul cabinetului de terapeut, a ales sa isi consolideze prezenta in online. Clipul postat de Wendy "25 de modalitati in care poti purta o esarfa" a devenit viral cu peste 25 de milioane de afisari. Desi nu se stie exact cat de mult cere pentru postarile sponsorizate, se estimeaza ca venitul anual al lui Wendy depaseste un milion de dolari.
In varsta de 24 de ani, Bryanboy a inceput mai intai cu postari si articole despre travel, dar si-a mutat repede atentia spre lumea fashion-ului. Comentariile sale amuzante atrag zeci de mii de like-uri instant, facandu-l pe Bryanboy extrem de valoros pentru branduri.
Aimee este un blogger de fashion si design interior care si-a transformat ideile creative intr-o masina de facut bani. Cei 4.8 milioane de fani pe care ii are pe Instagram o pun in topul listei influencer-ilor din social media.
Julie este autoarea unui blog extrem de popular cu mii de cititori zilnici. Datorita acestuia, a reusit sa adune peste 4.6 milioane de fani pe Instagram. Se estimeaza ca Julie primeste in jur de 150.000 de dolari pentru postarile sponsorizate.
O fotografie buna postata la ora potrivita si cu hashtag-urile potrivite poate valora chiar si cateva mii de euro pe retelele de socializare. Instagram, in mod deosebit, a devenit un instrument de marketing extrem de eficient pentru companii. Cu peste 700 de milioane de utilizatori activi lunar, Instagram ofera numeroase oportunitati brandurilor. Asa ca, nu este de mirare ca acestea sunt dispuse sa plateasca sume exorbitante pentru a beneficia de expunerea influencer-ilor. Iata care sunt persoanele care fac cei mai multi bani pe Instagram.