Agentiile care au urcat pe scena sunt:
Gavrila&Asociatii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 Romania, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi Romania si Webstyler. In total, 15 agentii au obtinut 70 de premii.
- Cele mai importante premii ale serii au fost Best of Category – acordate pentru cele 6 categorii de concurs.
La
Integrated Campaigns, premiul a fost revendicat de
Leo Burnett Group – „Ziua Barbatului 2007-2011” pentru brandul Bergenbier, la categoria Online, marele castigator a fost
Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud, Best TV a plecat tot la
Leo Burnett Group pentru Altex, cu spoturile „Batman” si „Starwars”, Best Radio a fost primit de
Publicis pentru campania realizata pentru Politia Capitalei – „Text Kills”,
Best OOH s-a dus la Leo Burnett Group pentru "Dinozaurii” – realizat pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, iar Best Print nu a fost acordat.
- Premiile speciale pentru cele mai bune lucrari din 2011 au fost:
TV – Next Advertising pentru spoturile „Vitali” pentru Oskar si „Gelozia” si „Refuz” pentru IQads. Tot pentru TV a castigat si Propaganda cu spoturile „ Petrecerea” si „Pisica” pentru Rienergy si cu spoturile „Genul care ia de curiozitate 'ca n-a mai mancat fix din aia'”, „Genul caruia ii pasa daca mai ai, da' de fapt nu-i pasa” si „Genul care se da ocupat ca sa ia fara sa ii poti zice nimic” pentru Covrigi de Buzau de la Boromir;
Radio - Publicis cu spotul „Text Kills” pentru Politia Capitalei.
Print – Propaganda cu printul "Femeia de serviciu” realizat pentru Rienergy.
OOH – tot Propaganda a primit doua premii pentru „Femeia de serviciu”- Rienergy si „In deriva – Diana” pentru serialul In Deriva;
Online – Odyssey Communication pentru campania „Concert la injectoare” pentru Rompetrol; Leo Burnett Group – „Redescopera Romania 2010” pentru brandul Petrom; Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud;
Integrated Campaigns – Graffiti BBDO Bucharest pentru campania „Pepsi Cola. Si ieri si azi.” si Propaganda pentru campania „Continua sa continui” pentru Rienergy.
Cele mai premiate branduri ale serii au fost:
Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana si Western Union.