Topul privind reclamatiile consumatorilor romani se mentine aproximativ acelasi in ultimii ani, cele mai des intalnite probleme fiind legate de telefonia fixa si mobila, de furnizarea energiei termice, a gazelor, de serviciile de televiziune si internet, precum si de credite bancare, potrivit ANPC.
Presedintele
Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu, a declarat miercuri intr-o conferinta de presa ca in 2009, 2010 si prima jumatate a anului 2011
topul reclamatiilor a ramas aproape neschimat, urmand ca numele agentilor economici care inregistreaza abateri in mod repetat sa fie facute publice.
"De azi operatorii economici care vor repeta abateri vor fi nominalizati, ii vom atentiona si pe consumatori in acest sens pentru ca nu mai putem tolera neimplicarea unor astfel de comercianti care afiseaza un pret la raft mai mic decat cel achitat la casa, care vand produse expirate. Daca pana acum au fost unele retineri a dezvalui numele acestor agenti economici, nu vor mai fi", a precizat Cerbulescu, scrie
MEDIAFAX.
Afla si care sunt cele mai noi reguli pentru consumatori de la Comisia Europeana! Consumatorii vor putea face alegeri in mai buna cunostinta de cauza si mai sanatoase atunci cand cumpara alimente, acesta fiind principalul obiectiv al noilor reguli UE de etichetare a alimentelor adoptate, miercuri, de Parlamentul European (PE).