Un om de afaceri din Marea Britaniei, pe numele sau Keith Harrison, a intarziat cu platile la un imprumut de 20.000 de lire, asa ca a inceput sa fie bombardat cu telefoane de la colectorii de datorii.
Tentativele lui de a explica faptul ca a avut unele probleme, si sotia si fiica lui s-au imbolnavit grav si a trebuit sa aiba grija de ele, s-au lovit de refuzul de intelegere a creditorilor, care nu au vrut sa accepte amanarea platilor.
Telefoanele au continuat sa sune, intr-o situatie care devenea deja tortura pentru omul de afaceri, asa ca acesta a hotarat sa dea firma in judecata si a castigat procesul, anunta
Daily Mail.
Judecatorul care i-a dat dreptate barbatului, Nicholas Chambers, a inteles ca firma angajata petnru recuperarea banilor s-a purtat in mod abuziv.
“
Nenumaratele telefoane erau un mod de tortura. Mult prea multe si de multe ori cu numar necunoscut pentru ca cel apelat sa nu stie cine il suna”, a declarat Judecatorul.
Cazul creaza un precedent foarte important impotriva creditorilor abuzivi care isi tortureaza clientii, indiferent de sumele datorate.