Concentrează-te pe serviciul pentru clienți
2/4
Dacă reprezinți o companie, ar trebui să știi că majoritatea clienților apelează la rețelele sociale pentru a-și rezolva problemele, mai degrabă decât să încerce să contacteze companiile prin telefon sau e-mail.
Promovează-ți conturile
3/4
Promovați-vă conturile pe rețelele sociale, cereți-le oamenilor să vă urmărească la sfârșitul email-urilor, pentru „mai multe informații” și adăugați linkuri către platformele voastre sociale pe fiecare postare pe blog și pe site.
Acordă atenție competiției
4/4
Dacă aveți un cont de afaceri, trebuie să fiți foarte atenți la ceea ce postează cei care sunt din același domeniu. Urmăriți numărul lor de postări, modul în care interacționează cu publicul etc.
Încearcă să atragi publicul
1/4
Acesta este cel mai important lucru. După ce ai reușit să faci pe cineva să te urmărească, postează cât mai des lucruri de interes pentru publicul tău, pentru a nu-l face să renunțe la a te mai urmări. Urmărește-te statistice și fă postările respective când urmăritorii tăi sunt activi.
Chiar dacă reprezinți un brand sau ai doar un cont personal, vei vrea să ai din ce în ce mai mulți urmăritori. La început, acest lucru poate părea foarte greu sau chiar imposibil, dar cei de la starinside.ro, vă propun o listă de moduri prin care puteți crește încet, dar sigur în mediul online. Una dintre ele sigur ca funcționa și în cazul tău.