Acestia nu au doar rolul de a vinde un produs pe loc. Agentii comerciali sunt motivati sa pastreze clientii interesati si de viitoare oferte, intrucat au de indeplinit obiective de profit pe parcursul acestor promotii. Roaga un functionar sa te adauge in agenda sa de clienti si sa te sune sau sa iti trimita un e-mail cu privire la alte reduceri care vor avea loc, scrie
mediafax.
Multe magazine iti vor permite sa le calci pragul cu o saptamana inaintea promotiei respective si vor retine produsele de care esti interesat, dupa care te vor contacta la inceperea promotiei. Astfel, vei primi produsul la un pret redus inainte ca oferta sa inceapa oficial. In industrie, aceasta poarta numele "pre-vanzare". "Vor salva informatia de pe card, iti vor pastra marfa impachetata intr-o zona speciala, dupa care iti vor da un bon pe care sa il prezinti cand incepe oferta", a explicat fosta vanzatoare. Desigur, motivul secundar pentru o pre-vanzare este sa te aduca in magazin ca sa cheltuiesti mai mult, deci mai bine te asiguri ca te vei intoarce cu o vointa de fier doar pentru a ridica produsele pentru care deja ai platit.