Cel mai mare lant de pizzerii din lume a depasit in clasament alte nume precum Burger King (locul 11) sau Subway (locul 15), desi nu are la fel de multe locatii. Respondentii au laudat Pizza Hut pentru "experienta online furnizata" si pentru canalele alternative de plasare a comenzilor.
Ikea a fost un brand laudat pentru preturile mici si pentru magazinele inteligent construite.
Creatorii studiului au fost socati sa vada ca Samsung s-a clasat in fata lui Apple. Producatorul american a fost penalizat pentru problemele legate de servicii si munca ilegala a copiilor. In schimb Samsung a fost apreciat mai mult pentru faptul ca s-a pozitionat drept un "brand tehnologic modern dar accesibil".
Lantul de magazine olandez C&A foloseste tehologia radio pentru a realimenta cat mai rapid rafturile. Clientii descriu brandul ca fiind foarte eficient si de incredere.
Carrefour s-a pozitionat rapid drept magazinul unde gasesti "de toate sub acelasi acoperis". Siegal+Gale considera ca noul CEO George Passat a reusit sa construiasca un lant de hypermarketuri care comercializeaza produse relevante, in concordanta cu preferintele regionale.
Brandul de fast food are "o linie adecvata de produse si preturi care este aceeasi peste tot si foloseste in mod inteligent cupoanele online".
Siegal+Gale apreciaza ca McDonald's se claseaza mereu intre primele 10 cele mai simple branduri din lume datorita meniului accesibil, politicii de preturi transparente si mai ales datorita mesajelor clare si concise.
Motorul de cautare castiga medalia de bronz, dupa ce anul trecut a iesit pe locul 1. De apreciat sunt mai ales interfata intuitiv si aplicatia Google Now.
Magazinul online se claseaza pe locul 2 pentru "procesul de achizitie simplu" si pentru transparenta sistemului de cronici ale consumatorilor.
Lantul nemtesc de supermarketuri promite preturi mici si exact asta livreaza, motiv pentru care s-a clasat pe prima pozitie in topul celor mai simple branduri din lume.
McDonald's, Aldi si Google se afla printre cele mai iubite branduri din lume, conform unui raport intocmit de firma de consultanta Siegal+Gale. Raportul a luat in considerare parerile consumatorilor vizavi de simplitatea brandului, a produselor si a relatiei cu clientilor.