www.vodafone.roCu trei pagini pe
Facebook actualizate constant, o activitate permanenta pe Twitter, canal dedicat pe YouTube pentru clipuri exclusive si spoturi TV, cont pe Flickr, campanii pe bloguri (bannere, posturi, teste) si pe Facebook (Gadgeteer Awards – 10.000 de fani, Concurs Guns N’Roses, Concurs BCR Open Romania, Acoperire 3G UMTS 900 MHz – Nunta) si cu o strategie de integrare intre comunicarea in social media si cea prin canalale traditionale,
Vodafone se mentine pentru al treilea an consecutiv pe pozitia de lider al clasamentului celor mai “sociale” branduri din Romania. TopSocialBrands 2011 reflecta gradul de implicare si vizibilitate a brandurilor prezente in social media din Romania.
www.bcr.ro“Scoala de bani”, proiectul lansat in 2009, a continuat si in 2010, cand mecanismul de concurs s-a dezvoltat, iar numarul bloggerilor implicati in campanie a crescut. Au fost create 20 de teasere video pe 20 de bloguri pentru campania “Stii Banking si Castigi”. In paralel, a existat o continua comunicare directa cu bloggerii.
BCR are cont pe Twitter si pagina de Facebook. A desfasurat campanii pe Twitter si Facebook (“StiiBanking”). Are profil actualizat pe Wikipedia, cont pe YouTube, un site de user generated content si a participat in calitate de sponsor la evenimente dedicate blogosferei.
www.microsoft.roPrintre activitatile desfasurate de Microsoft in social media se numara
campanii pe bloguri, implicarea bloggerilor in campanii, comunicare directa cu bloggerii, campanii pe Facebook si Twitter. A sustinut primul proiect de “Twitterartura româneasca”, o carte online, intitulata “Cum am intrat prima oara pe Net”, scrisa de 127 de utilizatori de Twitter. Cartea a fost lansata in cadrul campaniei “Calatorie spre centrul internetului”. |n crearea povestilor s-au implicat si opt dintre cei mai urmariti români pe Twitter (Arhi, Bobby Voicu, Florin Grozea, Manafu, Piticu, Pyuric, Victor Kapra, Vis Urat).