Primul magazin H&M din Romania s-a deschis astazi, la ora 11:00, in AFI Palace Cotroceni, dar asteptarea a inceput pentru multi dintre fanii bradului inca de la ora 7.00, in acesta dimineata. De ce?
H&M a oferit primilor 100 de cumparatori ce vor trece pragul un voucher in valoare de 80 de lei.Si cum statul la coada este un sport national, iar Bucurestenii sunt campioni, la o prima numaratoare,
organizatorii au estimat peste 600 de vizitatori. Iar lumea a continuat sa vina in numar din ce in ce mai mare si dupa taierea panglicii. Brandul s-a facut cunoscut in tara noastra printr-o campanie de promovare integrata ce a cuprins toate mediile. Logo-ul H&M a impanzit Bucurestiul, si a intrat in inima si gandul fiecaruia dintre noi. A putut fi vazut la metrou, in reviste, la TV, pe orice site ce avea legatura sau nu cu moda si targetul feminin, pe marile cladiri din Bucuresti. Peste tot.
Campania a dat roade iar organizatorii s-au trezit cu sute de adolescente, femei de afaceri, mamici, bunici, tatici, entuziasmati, inarmati cu rabdare, portofele mai mult sau mai putin pline si cu chef nebun de shopping.